translator English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese SimplifiedTtranslator
wong284

ethtrade

| home | | about us | | contact us | | PESANAN |
" Selamat datang ke IKLAN FREE STAYTUNE ONLINE Di sini anda boleh iklankan produk dan perkhidmatan yang anda ada dengan PERCUMA dan mula mengiklan PERCUMA sekarang. Jangan tunggu lagi! Letak iklan PERCUMA anda sekarang!!http://tiphamil2u.blogspot.com/!!http://www.wix.com/biodexkajangstore/mazli"
" Selamat datang ke IKLAN FREE STAYTUNE ONLINE Di sini anda boleh iklankan produk dan perkhidmatan yang anda ada dengan PERCUMA dan mula mengiklan PERCUMA sekarang. Jangan tunggu lagi! Letak iklan PERCUMA anda sekarang!!http://tiphamil2u.blogspot.com/!!http://www.wix.com/biodexkajangstore/mazli"

saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in

Jumaat, 28 Disember 2012

senarai jawatan kosong popular 2013


Jawatan Kosong/Kerja Kosong Kerajaan: Malaysia, Selangor, Kuala Lumpur, Putrajaya, Sabah, Sarawak, Kedah, Kelantan, Negeri Sembilan, Johor, Perlis, Perak, Pulau Pinang, Melaka, Pahang, Terengganu
Jawatan Kosong/Kerja Kosong Swasta: Tenaga Nasional Berhad (TNB), Malaysia Airlines System (MAS), POS Malaysia Berhad, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP), Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB)
Suruhanjaya: Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA), Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran (SPP), Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor (SPAJ), Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Perak, Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Pahang, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)
Kementerian: Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM), Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan (KPKK), Kementerian Sumber Manusia Malaysia (KSM), Kementerian Dalam Negeri (KDN)
Lembaga: Lembaga Minyak Sawit Malaysia (MPOB), Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN), Lembaga Tabung Haji (LTH), Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDN), Lembaga Getah Malaysia (LGM), Lembaga Kemajuan Tanah Persekutuan (FELDA)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan