translator English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese SimplifiedTtranslator
wong284

ethtrade

| home | | about us | | contact us | | PESANAN |
" Selamat datang ke IKLAN FREE STAYTUNE ONLINE Di sini anda boleh iklankan produk dan perkhidmatan yang anda ada dengan PERCUMA dan mula mengiklan PERCUMA sekarang. Jangan tunggu lagi! Letak iklan PERCUMA anda sekarang!!http://tiphamil2u.blogspot.com/!!http://www.wix.com/biodexkajangstore/mazli"
" Selamat datang ke IKLAN FREE STAYTUNE ONLINE Di sini anda boleh iklankan produk dan perkhidmatan yang anda ada dengan PERCUMA dan mula mengiklan PERCUMA sekarang. Jangan tunggu lagi! Letak iklan PERCUMA anda sekarang!!http://tiphamil2u.blogspot.com/!!http://www.wix.com/biodexkajangstore/mazli"

saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in...saya mahu FREE BTC freebitco.in

Jumaat, 28 Disember 2012

MENDAPAT KEMAHIRAN INTERVIEW

Terdapat beberapa kelas soalan temuduga kerja:

1. Kemahiran berdasarkan soalan Ini soalan temuduga kerja adalah berkaitan kemahiran kerja yang khusus yang digariskan dalam kriteria penting. Calon akan diminta untuk memberi contoh kerja mereka, atau menggariskan tugas mereka dan prestasi dalam peranan utama.
2. Soalan berasaskan pengetahuan pekerjaan Ramai mempunyai asas pengetahuan yang diperlukan. Soalan temuduga digunakan untuk mengetahui kedalaman pengetahuan, dan untuk memeriksa dan mengesahkan calon-calon yang mempunyai maklumat penting yang diperlukan untuk melakukan kerja-kerja yang terlibat.
3. Soalan teknikal Ini adalah berlainan jenis soalan temuduga pekerjaan berasaskan pengetahuan, dan mereka berkaitan dengan isu-isu teknikal kedudukan. Dalam beberapa wawancara pekerjaan, seseorang pada panel temuduga dilantik untuk bertanya soalan-soalan ini, dan memberi penilaian pakar jawapan kepada panel.
4.Menyelesaikan soalan
 • menyelesaikan masalah soalan temuduga pekerjaan kini amalan piawai. Soalan penyelesaian masalah yang digunakan untuk menentukan tahap kemahiran dan keupayaan untuk berurusan dengan kesukaran. • Pengalaman soalan yang berkaitan Ini adalah pelbagai soalan temuduga kerja yang direka untuk menguji pengalaman merentasi pelbagai kemahiran kerja yang terkandung dalam kedudukan. Mereka termasuk soalan tambahan untuk menjelaskan skop calon? pengalaman. Mereka juga berurusan dengan isu-isu yang berkaitan dengan pekerjaan, terutamanya di mana tahap pengalaman berkaitan secara langsung kepada kerumitan kerja.
5.Interpersonal kemahiran soalan
-soalan temuduga kerja yang meneroka hubungan kerja, peranan pasukan, kepimpinan, dan lain-lain ciri-ciri peribadi calon. Soalan boleh terdiri daripada berhadapan dengan tekanan untuk menyumbang kepada pasukan.
6.Temuduga penilaian Wawancara soalan menggunakan prinsip merit untuk menentukan pemohon yang berjaya berdasarkan jawapan mereka kepada soalan-soalan temuduga kerja. Satu perbincangan panel dan konsensus, atau proses penilaian rasmi menggunakan 'penilaian grid', (langkah demi langkah analisis jawapan) dijalankan.
Proses pemilihan .
7.Penemuramah pilih calon yang memenuhi semua kriteria pekerjaan kepada standard yang boleh diterima. Panel kemudian membuat cadangan untuk pelantikan kepada pihak pengurusan. Temuduga Tips Temuduga Great timbul daripada asas berhati-hati. Anda boleh temuduga anda jika anda:
1. Masukkan ke dalam keadaan kepekatan santai.
2. Spontan, tetapi bersedia.
3. Tetapkan matlamat untuk temuduga.
4. Tahu soalan di sebalik soalan.
5. Susulan dengan berkesan "terima kasih" surat.
6. Pertimbangkan agenda penemuduga.
7. Menjangka untuk menjawab soalan, "Beritahu aku tentang diri anda." Ini adalah satu soalan haiwan penemuramah bersedia dan bersedia.
8. Watch mereka petunjuk bukan lisan. Pakar menganggarkan bahawa perkataan expressonly 30% hingga 35% daripada apa yang orang sebenarnya berkomunikasi, ekspresi muka dan pergerakan badan dan tindakan menyampaikan selebihnya.
9. Menjadi bijak tentang soalan wang. Jangan jatuh ke dalam perangkap memberitahu penemuduga jangkaan kewangan anda.
10. Jangan bergaul pakaian kotor anda. Berhati-hati tidak kosong jiwa anda dan memberitahu cerita yang tidak sesuai atau di luar skop temuduga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan